سلبریتی های گیاه خوار

سلبریتی های گیاه خوار

هنرمندان گیاهخوار جهان

از بین چهره ها و افراد مشهور، هنرمندان زیادی هستند که سبک زندگی خود را بر اساس گیاه خواری قرار دادند.

برد پیت؛ از چهره های شناخته شده سینمای هالیوود و جهان که در مورد گیاهخوار شدن خود گفته، سالها بود که می خواستم گیاه خوار شوم اما نتوانستم. اما بعد از کار کردن در فست فود و دیدن گوشتهای بد بو، او را بر آن داشت که گیاه خوار شود.

پاول مک کارتنی؛ خواننده و گیتاریست گروه بیتلز. وی علاوه بر انجام کارهای هنری مدافع حقوق حیوانات است. پاول معتقد است « اگر کشتارگاه ها دیوارهای شیشه ای داشتند، همه گیاه خوار می­شدند»

از دیگر چهره­های هنرمند شناخته شده که سالهاست گیاه­خوار است، خانم ناتالی پورتمن بازیگر هالیوود است؛ وی یکی از طرفداران حقوق حیوانات است که از دوران کودکی گیاه خوار شده است و سالهاست پایبند به شیوه زندگی گیاه خواری خود است.

کریستین بیل؛ کریستین بیل، از دیگر بازیگران هالیودی که از ۷ سالگی به بعد گیاهخوار شده است.

آمیتا باچان؛ از بین بازیگران بالیوود باید از آمیتا باچان هندی نام برد که سالهاست گیاه خوار است.

کری آندروود؛ وی از بچگی گیاهخوار بود، بعدها عاشق حیوانات شد، و سالهاست سبک زندگی گیاه خواری را تبلیغ می کند.

توبی مگوایر؛ بازیگر و ستاره فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی". وی از سال 1992 گیاه خوار است و از سال 2009 کامل وگن شد. هرچند به گفته خود از قبل هم زیاد گوشتخوار نبوده است.

جرد لتو؛ این بازیگر و خواننده گیاهخوار است. وی علاوه بر گیاه خواری مدام یوگا می کند.

وودی هارلسون؛ یک گیاهخوار است. او علاوه بر گیاه خواری، از طرفدار محیط زیست و علاقمند به غذاهای خام است و سالهاست مربی رسمی یوگا است.

امیلی دشانل؛ او نیز سالهاست گیاه خوار است. به گفته خودش بعد از مطالعه کتب مختلف با موضوعات گیاه خواری به این نتیجه رسیده که رژیم گیاهی بهترین رژیم برای سلامتش است.

کریستن بل؛ او سالهاست که گوشت را از زندگی روزمره اش حذف کرده . عاشق حیوانات است. بنابراین رژیم گیاهی را برای خود انتخاب کرده است.

اولیویا وایلد؛ وایلدا علت داشتن هیکل زیبایش را رژیم گیاه خواری خود می داند.

الن دجنرس؛ او گیاهخوار سرسختی است و چندین سال است که به این رژیم رو آورده است. وی در وبسایتش اطلاعات لازم را در مورد شروع و دستور غذایی گیاهی به خواننده ارائه می دهد.

آلیشیا سیلوراستون؛ آلیشیا نیز یکی از مدافعین سبک زندگی گیاهخواری است، که مدام در این رابطه مطالب و مقالات مفیدی به خوانندگانش ارائه می دهد. همچنین وی از طرفداران حیوانات است.

کیت وینسلت؛ هنرپیشه معروف تایتانیک. در دوران جوانی به گیاه خواری روی آورد و از طرفداران حقوق حیوانات است.

جینا دیوان تاتوم؛ این ستاره هالیوودی از کودکی گیاهخوار شد. بدن او تحمل گرفتن لاکتوز را ندارد و همین عامل در گیاهخواری او تشدید شد.

شانیا توین؛ وی راز جوانی و زیبایی خود را استفاده از آجیل و سبزیجات و مواد خام بجای گوشت می داند.

آریانا گرانده؛ وی نیز از علاقمندان به حیوانات و رژیم گیاهخواری است. وی معتقد است مصرف غذاهای کامل و گیاهی موجب طول عمر و نشاط خواهد شد.

کری آندروود؛ او نیز از جمله هنرپیشه های گیاهخواری است که از سن 22 سالگی به این رژیم روی آورده است.

مدونا؛ خوانده مشهور آمریکایی، ظاهر جوان خود را مدیون ورزش منظم و رژیم سخت گیرانه ی گیاهخواری می داند.

آنا پاکوین؛ بازیگر معروف هالیوود از گیاهخواران است.

بتی وایت؛ وی نیز علاقمند به گیاهخواری است و به زندگی حیوانات علاقمند است و طرفدار جنبش اصلاحات حیوانات مزرعه و گروه دوستداران حیوانات است و به شدت معتقد است که حذف گوشت از غذاها در زیبایی او تاثیر داشته.

کلی پیکلر؛ این خواننده معروف آمریکایی نیز سالهاست گوشت را کنار گذاشته و به هنرپیشه­ های گیاه خوار پیوست.

الی گولدینگ؛ خواننده انگلیسی سالهاست وگن است.

خواکین فینیکس؛ بازیگر فیلم جوکر که هم خودش و هم کل خاندانش وگان است.

بندیکت کمبریج؛ بازیگر نقش شرلوک هلمز که از بازیگران وگان است.

مایلی سایرس؛ در سال ۲۰۱۴ و پس از مرگ سگ اش نسبت به خوردن حیوانات حس بدی پیدا کرد و تصمیم گرفت که دیگر غذای حیوانی نخورد او همیشه و همه جا گیاه خواری را ترویج می کند.

پیتر دنکلیچ؛ بازگر معروف فیلم تاج و تخت که از کودکی گیاهخوار بوده و در چندسال اخیر سبک وگان را برای خود انتخاب کرده است.

ژیلی بینچنی؛ سوپر مدل برزیلی که سفیر محیط زیست سازمان ملل است و اعتقاد دارد وگانیسم یکی از موثر ترین راه­ها برای مبارزه با تغییرات آب و هواست.

بیانسه؛ وی چند سالی است که گیاهخوار شده و طرفدارانش را به این سبک زندگی دعوت می کند.