نمایشگاه لوازم آریشی طبیعی و ارگانیک (VIVANESS 2022)

نمایشگاه لوازم آریشی طبیعی و ارگانیک (VIVANESS 2022)

نمایشگاه لوازم آریشی طبیعی و ارگانیک (VIVANESS 2022)

آخرین تحلیل ها و اعداد موجود در بازار لوازم آرایشی آلمان روندی را که در سالهای گذشته ایجاد شده است تأیید میکند: لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک در حال ایجاد جریان در بازارها می باشد. در نمایشگاه VIVANESS 2022 که نمایشگاه بین المللی کسب و کارهای ارائه دهنده محصولات مراقبت شخصی طبیعی و ارگانیک است و در تابستان امسال برگزار خواهد شد، بازدیدکنندگان میتوانند از آخرین روندها مرتبط با محصولات مراقبتی آگاه شوند. در این نمایشگاه حدود 200 غرفه دار از کشورهای مختلف شرکت خواهند کرد.

باید در نظر داشت که محصولات مراقبت از بدن و زیبایی طبیعی امروزه در همه کانال‌های خرده‌فروشی در دسترس وجود دارند و هر روز بر تنوع آن بیشتر می شود. طبق نظر محققان لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک تنها بخشی در کل بازار لوازم آرایشی آلمان بودند که تقاضای بیشتر و فروش بیشتری را در سال 2021 تجربه کردند. از هر سه خریدار محصولات آرایشی، یک نفر در سال گذشته لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک را انتخاب کرد. 

این نمایشگاه به تقاضای مصرف کنندگان این محصولات با اهدافی مانند حفظ منابع طبیعی، رفاه حال حیوانات و حفاظت از آب و هوا و... پاسخ می دهد. این نمایشگاه پاسخگوی بسیاری از افراد جوانی است که علاقمند به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی هستند.

 

 

https://www.bioecoactual.com/en/2022/04/07/vivaness-2022-sustainabiliti-top-issue-global-market-natural-organic-cosmetics/